Chat With Me..

Tuesday, March 30, 2010

PROGRAM EXPRESS MENJANA WANG





























Akhirnya, satu rahsia buat duit
dengan senang dari rumah
dibongkar!!!


"Siapa Lagi Mahu Memperolehi WANG SEGERA RM1000 - 2000.00 SEMINGGU - Hanya Secara Sambilan Dari Meja Makan Di Rumah TANPA Berjumpa Atau Bercakap Dengan Sesiapa!"


Pertama sekali saya ingin menyatakan yang saya merupakan salah seorang daripada peserta PROGRAM EXPRESS ingin menyampaikan TAHNIAH, kerana Anda sungguh bertuah dan terpilih menjadi orang pertama yang mendengar KHABAR LUAR BIASA ini. Namun KHABAR LUAR BIASA yang ingin saya berikan ini hanya diberikan kepada yang betul-betul SERIUS. Serius yang macam mana?? Serius yang dimaksudkan, adalah individu yang betul-betul ingin mengubah gaya hidup ke arah kehidupan yang lebih selesa dan mempunyai kebebasan kewangan.


Anda sebenarnya dibawa melangkah ke satu peluang yang bakal menyelesaikan masalah kewangan dengan peluang hebat yang kami jalankan! Dengan berbekalkan sistem hasil ilham Prof. Datuk Dr. Farid Ismail (seorang jutawan) yang lengkap serta mudah, anda kini mampu merealisasikan impian anda bersama kami di KRISTALKARISMA.NET.

Bertindak adalah satu keperluan. Tidak ada kejayaan dengan angan-angan. Jika anda betul-betul serius untuk mengubah kehidupan anda ke arah yang lebih baik, kami menunggu anda di sini, mulakan langkah pertama anda dengan MENDAFTARKAN diri anda dan nikmatilah pendapatan lumayan tanpa had, dimana anda yang tentukan sendiri berapa banyak yang anda inginkan.

Jika anda sedang tercari-cari satu peluang yang sungguh mudah dan memberikan pendapatan LUMAYAN, Laman Web ini akan mendedahkan semuannya dan anda pasti akan terperanjat besar dengan hasilnya!!

Cuba anda bayangkan...
Setiappagi, daripada kelam kabut pergi kerja untuk menjadikan orang lain lebih kaya, anda hanya duduk berehat di rumah sambil membaca surat khabar dan menikmati kopi. Beberapa jam kemudian posmen datang dengan membawa beberapa pucuk surat kepada anda.
Dengan penuh perasaan ingin tahu, anda membuka surat tersebut dan pastinya anda tersenyum lebar kerana anda baru sahaja menerima puluhan keping wang pos bernilai RM5.00, RM10.00 dan RM30.00 setiap satu pada hari itu tanpa berjumpa atau bercakap dengan sesiapa pun. SUNGGUH AJAIB!!


Rahsia Kejayaan Dibongkar!!


Adalah penting untuk anda memahami bahawa Rahsia Kekayaan di atas bukanlah satu fantasi dan bukan juga satu silap mata. Ianya adalah satu program hebat yang dipanggil PROGRAM EKSPRESS. Apa itu Program Ekspress??

Jika anda berminat ingin tahu, saya tidak keberatan untuk berkongsi dengan anda. Namun ingin saya tekankan di sini, Program Ekspress ini hanya untuk mereka yang ingin bebaskan hidup mereka daripada HUTANG. Jika anda tidak pernah ada hutang atau telah melangsaikan semua hutang seperti hutang bank, kredit kad, hutang pengajian dan sebagainya, juga anda tidak mempunyai sebarang masalah kewangan...., maaf dari kami, laman web ini bukan untuk anda. Tetapi walaubagaimanapun, PROGRAM ini juga berguna bagi anda yang betul inginkan atau idamkan sesuatu kelainan dalam hidup anda.


Program Ekspress ini adalah hasil ilham Prof. Dr. Farid Ismail (Bekas Pensyarah UIA) dan telah berjalan selama 4 tahun yang lalu. Di kendalikan oleh Syarikat berdaftar Kristal Karisma Enterprise (Plan A) dan World Heritage Resource (Plan B), berjalan secara offline sepenuhnya dengan pusat operasi utama di Seksyen 7, Shah Alam. Formula yang luar biasa ini telah melahirkan ramai JUTAWAN WANG POS di Malaysia.

Sebahagian daripada Peserta Program Ekspress yang telah menerima WANG POS
Inginkah anda menjadi sebahagian daripada mereka? Tanpa perlu mencari atau menaja orang, tanpa perlu maintain, tanpa perlu menjual dan pastinya tiada produk. Bunyinya macam pelik bukan?? tetapi realitinya telah ramai yang mengecapi kemanisan hidup tanpa hutang hasil Program Ekspress ini.


Adalah penting untuk anda ketahui bahawa program ini bukanlah MLM, Piramid, Binari mahupun Skim Cepat Kaya. Program hebat ini hanya untuk mereka yang benar-benar ingin melangsaikan hutang piutang dan menambah hasil pendapatan bulanan. Jika anda salah seorang daripadanya, tunggu apa lagi... Daftarlah dengan segera.

Maaf.., keterangan lanjut hanya untuk mereka yang betul-betul berminat dan serius untuk berubah sahaja, untuk itu anda perlu SMS/TEL. Nama anda kepada saya 014-5990 678. Kami ada sebab tersendiri kenapa tidak dijelaskan di sini kesemuanya ataupun mengirim keterangan lanjut ini ke email anda.








Penafian: Laman web ini adalah milik peribadi. Admin adalah salah seorang peserta Program Ekspress kendalian Kristal Karisma Enterprise dan bukan kakitangan atau pemilik Syarikat

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.