Chat With Me..

Saturday, January 2, 2010

SRB St. Francis Xavier...sinu ati meda!!!


Sekolah Rendah Bantuan St. Francis Vavier digaga tauka dentak ka urang maya taun 1883 suba, retinya, sekula tu udah 127 taun digaga ba menua pesisir tungga ke Batang Rajang ianya menua ka dikumbai Kanowit. Sekula tu digaga enda jauh ari pasar Kanowit, semina beberapa singkang aja ari pasar Kanowit.

Enggau temegah ati aku madah kadiri chukop gaga ati laban ka udah sereta udah belajar ngiga penemu & pemandai ba sekula ka tau dikumbai sekula chukop "besejarah" tu..kabuah aku ngumbai sekula tu chukop "besejarah" laban sekula tu siti ari sekula ka pengambis lama tauka sekula keterubah digaga ba menua Sarawak, kelebih agi tungga adap ke Batang Rajang. Aku apin besekula ba sekula tu ari primeri 1-6, maya taun 1983-1989 suba...chukop mayuh "pengalaman" manis & pait maya ka besekula maya nya suba, laban aku ka diau ba "asrama"...

Sekula tu udah ngada ka mayuh urang pandai dalam pelajar...bisi sida nya udah nyadi pengajar, nyadi luya, nyadi pegawai perintah, nyadi indu misi sereta mega nyadi YB...terima kasih ngagai urang ribai ka tebuka ati ka niri/gaga sekula tu dulu suba...terima kasih mega ngagai bala pengajar ka udah ngajar ba sekula tu.

Kitai mensia enti udah tuai, selalu disema ka urang "nadai guna" tauka "udah luya"...pia mega enggau pereka utai ka dikena kitai.....tu meh utai ka nyadi ngagai sekula SRB. St. Francis Xavier tu diatu. Kabuah aku madah munyi tu laban sekula tu udah enda diguna/dikena besekula agi laban ka udah bisi rumah sekula ka baru. Sekula tu nyau berupai amat enda dijaga/dintu laban apin lama tu tadi aku bisi pulai ke menua, dia aku berasai sinu amat meda sekula tu nyau repa laban rumput & lalang...nyau baka tembawai lama meh nya...kati utai tu tau nyadi bakanya???

Sekula tu siti ari "bangunan bersejarah" ba menua Kanowit kelimpah ari Kubu Emma...ba penemu aku, "bangunan bersejarah" bakatu, patut digaga nyadi ka siti endur mantai ka utai/pereka lama-lama, ianya muzium....

Utai/pereka lama ukai reti nadai guna....nadai utai ka lama tentu nadai utai ka baru....bepun ari utai lama, bisi utai ka baru....

Sama-sama meh kitai berunding ka utai tu...

2 comments:

  1. Manah blog nuan tu. Bisi dibacha bala nembiak Iban kelebih agi ke ngambi subjek Bahasa Iban. Pajakka pengawa nuan tu.

    ReplyDelete
  2. terima kasih ka jaku nuan nya kaban...tu siti ari jalai/chara kitai ngemnasang ka agi jaku bansa Iban...blog aku tu, siti ari blog ka bekena ka jaku Iban...arap ka nuanmega tau meri penemu siti dua ba ditu..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.